Najczęściej zadawane pytania przez pracowników

Zgromadziliśmy tutaj najczęściej zadawane pytania przez naszych pracowników, wraz z kompletnymi odpowiedziami.

Naszym celem jest rozwianie wszelkich wątpliwości i wyjaśnienie kwestii, które mogą być niejasne. Dążymy do zapewnienia przejrzystości i dostarczenia pełnej gamy informacji, które pomogą Państwu podjąć decyzję o nawiązaniu współpracy z nami.

Najczęściej zadawane pytania:

Masz wątpliwości? Pomożemy je rozwiać!

Nie, Herster nie pobiera żadnych opłat z tytułu pośrednictwa pracy.

Herster szuka kandydatów dla swoich Klientów, ale często poleca kandydatów nawet jeżeli nie ma w danej chwili zlecenia na rekrutację. Dlatego warto złożyć swoje CV w Herster.

Tak, Herster zatrudnia pracowników w oparciu o umowy o pracę na czas określony oraz          w oparciu o umowy zlecenia; od wszystkich umów odprowadzamy należne składki.

Tak, każdy Klient może w dowolnym momencie przejąć pracownika i zatrudnić go u siebie. Zależy to od potrzeb Klienta oraz opinii jaką wyrobi sobie pracownik w oczach Klienta.

Tak, Herster pomaga w zakwaterowaniu kandydatów.

Tak, Ustawa z dnia 9 lipca 2003 roku o zatrudnianiu pracowników tymczasowych stanowi, że każdy pracownik tymczasowy nabywa prawo do 2 dni urlopu wypoczynkowego po każdych 30 dniach pozostawania w dyspozycji Pracodawcy Użytkownika.

Jeżeli umowa jest zawarta na czas nie dłuższy niż 2 tygodnie, okres wypowiedzenia wynosi trzy dni; jeżeli jest zawarta na okres dłuższy niż 2 tygodnie, okres wypowiedzenia wynosi jeden tydzień.

Herster współpracuje z wieloma firmami i posiada wiele ofert pracy, dlatego z nami szybciej    i wygodniej można znaleźć pracę. Sprawdzonych kandydatów możemy zarekomendować Klientowi, nawet, jeżeli akurat w danym momencie nie szuka pracownika.

Scroll to Top