Dostarczenie personelu

HERSTER od 2014 roku dostarcza swoim Klientom wartościowy personel. Nasza filozofia opiera się na wsłuchaniu w potrzeby zarówno Klienta, jak i Pracownika, stanowimy więc pomost łączący szukających pracowników z poszukującymi pracy. Dobieramy rodzaj świadczonej usługi do modelu biznesowego Klienta, podpowiadamy jak wygląda rynek i w którym kierunku ewoluuje. Przekazujemy także feedback od naszych pracowników, a wszystko po to, by wypracować jak najlepszy model współpracy, oparty na wzajemnym zaufaniu, partnerskich relacjach oraz na systematycznej, szczerej komunikacji.

Etapy współpracy z klientem

Krok 1

Diagnoza potrzeb klienta

Krok 2

Dobór rozwiązań Herster

Krok 3

Oferta usług Herster

Krok 4

Podpisanie umowy o współpracy

Krok 5

Realizacja usługi

Szukasz pracy?

Pomożemy Ci naleźć pracę, która spełni Twoje oczekiwania!

Szukasz pracownika?

Zaufaj nam! Znajdziemy pracowników, których potrzebujesz!

Scroll to Top